duminică, martie 25, 2007

Am fost la Ikea si am mancat

Foarte bune chiftelutele suedeze. Cum era mobila? A, da, ca nu m-am dus la Ikea ca sa mananc, ci sa ma uit la mobila. Pai despre preturi nu pot sa va spun nimic, pentru ca nu m-am uitat. In schimb, multe, foarte multe lucruri pe acolo. E mare magazinul, are si etaj, parcare mare, spatiu pentru copii, restaurant. Multe accesorii si decoratiuni. Mobilierul e ok si el, paturi, canapele etc. Nu am cautat ceva anume, am fost din curiozitate.
Totusi mobila nu e una de lux, pentru asa ceva iti recomand un Mobexpert sau Elvila. Partea nasoala e ca atunci cand pleci din magazin, ca sa vi inspre Bucuresti, nu poti sa intorci decat la podul de la Otopeni. Iar daca vi din afara orasului, ca sa ajungi pe sensul de intrare in Ikea trebuie sa mergi pana undeva in oras unde poti intoarce.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cnd pleci dinspre Ikea, pentru a ajunge în oraş, e suficient să treci prin parcările ce despart Ikea de Bricostore; drumul te duce, pe lângă Academia de Poliţie, până în intersecţia semaforizată la care, făcând stânga, calea spre Bucureşti duce.
Aceaşi intersecţie e utilă şi pentru cazul în care vii dinspre Otopeni/Ploieşti, adică de pe DN1.
Ceau!