joi, martie 29, 2007

Pana cand?

Time is money ! Toata lumea stie sintagma asta si cum din blogul personal nu se arata deloc zeul RON, job-ul a avut castig de cauza. Asa ca nu am mai avut timp sa pun nimic pe blog de la inceputul saptamanii. Insa am pus totusi un vot in dreapta sus.
Chiar asa, pana cand? Cum va vedeti sa zicem peste 5 ani? Veti mai urmari blogurile celorlalti, dar mai ales veti mai lucra la blogul personal sau veti renunta? Ca sa va ajut in acest exercitiu de imaginatie, ascultati melodia de mai jos. Anul 2000 pentru mine era un an magic, fantastic, uau 2000, asa ma gandeam pe la jumatatea anilor '90. In 2000 urma sa am 18 ani si mi se parea undeva foarte departe. Iata ca am ajuns chiar in 2007, am invatat ce e si cu ce se mananca netul si am si blog.
Dar ce va fi in viitor? Ca si in melodie, haideti sa ne gandim. Peste 5 ani, vom mai avea timp de blog, vom mai scrie in continuare? Ma gandesc ca pentru blogurile cu tematica, gen culinar, carte, IT, sport, media e mai usor sa gasesti subiecte. Dar pentru un blog personal in care scri ce si despre ce vrei, cum facem ca sa avem mereu un subiect, o stire? Igor ne invita aici, cu ajutorul unui site ING sa vedem cum vom arata la 70 de ani in 2053. Eu am testat si iata ce a iesit:
prima poza daca nu apelez la serviciile ING si in a doua fara griji pe o insula, daca fac nu stiu ce cont la banca E randul vostru sa spuneti cum vedeti viitorul apropiat, daca veti lucra in continuare la blogul personal.

Niciun comentariu: