sâmbătă, martie 24, 2007

JOB: Pozitia demisionarului

Da, exista si o astfel de pozitie, dar cu o conotatie total diferita. Ai lucrat sau inca activezi in campul muncii? Daca maine e ziua cea mare si intri in clasa muncitoare, inseamna ca inca nu ai fost in situatia de a-ti da demisia.
Insa pentru ceilalti, cum a fost? De cate ori ati schimbat un job pana acum? Si cum s-a petrecut actul propriu-zis? V-ati simtit eliberati? Ati plecat cu un regret? V-a facut placere cand ati semnat acea hartie? Ati strigat de fericire: uraaa? La mine e simplu, adica fiind la al doilea job, am demisionat o singura data. Sentimentul a fost unul de regret ca imi parasesc colegii, dar si unul de entuziasm, de nerabdare sa incep un nou capitol. Voi cum ati procedat? Ati plecat cu preaviz de 15 zile, sau pe loc si fara tragere la sorti, in aceeasi zi, cu acordul partilor?
Sau mai este varianta in care ati fost dati afara, daca au existat conflicte cu boss-ul Jobbing placut !

Un comentariu:

Anonim spunea...

hai sa-ti spun de cele oficiale:)
1.la primul job oficial eram dispecer la o firma de paza....super job mai ales ca lucram in ture si aveam timp de facultate...cam la 3 luni am primit doar 50 de lei...am facut o criza de nervi si am plecat cu preaviz de 15 zile..dar dupa 15 zile mi-au spus ca poate m-am razgandit....ca nu mi-au luat in calcul demisia data...si ha:) mi-am facut tura si dimineata i-am pus o demisie fara preaviz pentru ca nu si-a respectat contractul de munca
2. eram receptioner... si faceam curat...fara manarii... bacsisuri frumoase...dar salariu la 3 ani...nu m-a deranjat...lucram in ture...bani de buzunar aveam ...si era ok..intr-o seara m-a facut hot pentru ca a crezut seful ala ca il furam..desi eram singurul care nu facea nici-o problemuta pe tura...si dimineata dupa tura :)) i-am zis ca plec..el a zis ca nu se poate..si nu m-am mai dus....ce putea sa-mi fac? i-am dat demisia mea dupa vre-o saptamana
3. al treile si ultimul...au inchis ei activitatea la magazinul unde eram gestionar...si mi-au promis solemn ca ma i-au cand fac un depozit mai mare peste vre-o 3 luni...asta pentru ca sunt corect si muncitor...dar nu ma mai duc eu pentru ca sunt cam prosti in afaceri..au prins un om cu bani sii sug pe tot felel de afaceri cu distribuite...frajeala.
hai ca am scris cam mult...salutare