luni, aprilie 23, 2007

Din ultimele zile

Am fost la McDonald's in week-end. A fost o reintalnire emotionanta, fiindca nu mai intrasem de mai bine de vreo 4 ani. Am intrat de foame. Consumasem doua beri prin apropiere de Romana si mi se facuse foame. Comand un ceva dublu-5,6 lei. Scump, dar cand ti-e foame nu te mai tocmesti. Inainte de a ma infrupta, merg la toileta-aveam niste treaba, plus sa ma spal pe maini. Supriza insa, inauntru dau de o angajata cu matura, cu tot arsenanul, care ma pofteste afara. Facea curat, asa ca trebuia sa mai astept. Bine, bine, dar am nevoie, ma apasa. Nimic. Degeaba protestez ca afara nu era nici un semn de ocupat. Asta e. Ma intorc la masa. Iau cateva inghitituri si incerc iar. Super, era liber. Din nou la masa. Cineva comandase si o salata si luase un pliculet cu iaurt cica, pe care l-a pus peste salata. Era buna salata, dar supriza din nou. Ma uit pe ambalajul de la iaurt si pac, dintr-un foc 4 E-uri. Foarte frumos McDonald's. Ne revedem peste alti 4 ani.
Acum ce mi s-a intamplat azi. Cobor pe scara din tramvai si ma pregatesc (se apropia statia). Ia-ti gandul calatorule. De ce? Pai simplu, manipulantul sau vatmanul a uitat sa opreasca si si-a adus aminte pe la jumatatea distantei intre statii.
Asta dupa ce vineri, s-a stricat alt tramvai si ne-a lasat in camp. Si ia-o usurel pe jos. Numai bine!

Niciun comentariu: