miercuri, aprilie 04, 2007

Nu se poate


Ba se poate. Da' nu e normal, nu e posibil, da' e-adevarat. Zilele trecute dau click pe linkurile de pe blogul meu. La Alexandru Petras obtin o prostie de genul ghgh si alte balarii. L-am pierdut zic, nu o sa mai stiu ce s-a intamplat. Noroc, ca Alex nu stiu cum, avea adresa mea de mail si m-a pus la curent cu ce s-a intamplat. Desteptii de la blogulmeu.ro i-au sters blogul fara nici o avertizare in prealabil. Este de rahat ce i-au facut. Nu se poate asa ceva. Fara nici un motiv, sa pierzi dintr-o data tot blogul. Lipsa de profesionalism. Nu stiu cum sunt cei de pe noua platforma, wordpress (eu sunt pe blogger.com) dar sunt sigur ca va fi tratat cu respect. Iar astazi la fosta adresa a blogului lui Alex era mesajul din poza. Adica el de bunavoie si nesilit de nimeni a ales sa stearga blogul. Aiurea ! Ce trebuie sa stiti este noua adresa http://brandmaker.wordpress.com/
Succes in continuare Alex si sa sti ca nu esti singur!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Salutare gabriel!
merci mult pentru sutinere:) Wordpres.com sunt mult mai profesionisti si se aprope cu pasi mari de cifra 1 milion de bloguri (cred ca pana in vara).
Ideea sta astfel...ma bucur si eu ca ai prins ziua cand blogul meu era "ghgh" si blank complet! cica au anuntat pe blogul lor intreruperea ...dar asta s-a intamplat dupa ce am facut eu valuri!
si azi dupa-amiaza ma trezesc cu blogul meu din nou activ :)) tare haios... oi fi eu prost nu stiu. Oricum am renuntat la cei de pe blogulmeu.ro si gata. cat despre posturile mele de acolo nu am vrut eu sa le aduc pe noul meu blog..a fost o forma de protest. Daca observi oleaca cam ce tipuri de bloguri sunt acolo o sa-ti dai seama ca este mai bine ca s-a intampat asa si ca am plecat de hostingul lor.
multumesc inca odata pentru sustinere si sa le uram sanatate la toti ..(nu!). Salutare de alexandru

IgorCreation spunea...

bravo alexandru ! asta e atitudinea , sa gasesti ceva mai bun in care sa iti poti exprima opiniile si sa ai un suport tehnic mult mai bun ! succes

BĂNĂŢEANU spunea...

Si cum zicea Alex, pana la urma indiferent ce problema au avut ei acolo cu serverul, clientul are intotdeauna dreptate.

Anonim spunea...

cataract dohme sentient particles cluttered evening zetoc bharat helsinki wholesalers billionbrand
lolikneri havaqatsu