vineri, aprilie 13, 2007

Salvati ursii aflati in captivitate

Dau si eu mai departe. O initiativa inceputa de Gabriel si continuata pana acum din cate stiu eu de Brandmaker si Igor.


ACTUALIZARE: Mesajul nostru a fost auzit. Astazi am aflat cu placere ca Dimineata Dementa de la Radio 21 sprijina campania noastra. Si cu sprijinul hotnews.ro povestea ursilor din captivitate a devenit cunoscuta publicului larg. Lansez si eu mai departe apelul de a semnala locatiile din tara unde se afla ursi tinuti in cusca. Scrieti aici daca ati vazut astfel de cazuri, mesajele voastre vor ajuta la identificarea persoanelor care chinuie ursii. Astept sugestiile voastre si pentru un banner pe care sa il postam pe blogurile si site-urile care sustin campania.

6 comentarii:

IgorCreation spunea...

cat de tare au ajuns ursii la radio !! cool

Anonim spunea...

multumesc de preluare si initiativa. m-a durut reportajul scris de hotnews, tocmai de aceea am incercat sa fac ceva in acest sens. ma bucur ca tot mai multa lume adera..
sa speram ca vom putea schimba ceva.

Anonim spunea...

suna bine...eu nu am auzit la radio..dar sper sa iasa ceva de bine.
si o viata daca este salvata pentru noi inseamna ceva.

Unknown spunea...

am spart eu gheata si am incercat un banner, il vedeti pe blog...

Anonim spunea...

Nu inteleg de ce cand dau click pe bannere nu ma redirectioneaza in pagina lor, a asociatiei Libearty (la Plescoi, ma duce pe pagina plescoi...) Si 2: mie-mi place primul banner, cum pot sa mi-l pun pe site? Cel cu ursuletul in chip de statuia libertatii.

BĂNĂŢEANU spunea...

@maria-poza o poti copia de la mine de pe site (click dreapta-save picture as). Libearty nu are site, poti incerca insa: http://www.milioanedeprieteni.org/index.html

Si ce site ai? Care este adresa?