luni, mai 21, 2007

LA TRECUT: Este de pe vremea copilariei

Am trecut si de referendum. Pun punct aici si sper sa scriu cat mai putine posturi cu tenta politica, poate doar ceva din seria prostia la putere. In rest de-ale mele si altele. Pentru astazi v-am pregatit o reintalnire dulce si rece. Inghetata Napoca. Cica era inainte de '89. Eu nu imi amintesc marca asta pentru ca eram cam sensibil si nu prea ma omoram cu inghetata, pentru ca raceam.

Dar mi-a placut reclama, cum au reusit sa recreeze atmosfera de atunci: chioscul de inghetata (pe asta mi-l aduc aminte) si uniformele. O sa iau si eu sa gust inghetata asta, sa vad daca e intr-adevar buna. Sa aveti pofta !


2 comentarii:

Unknown spunea...

Mie-mi place rau melodia :)
Inghetata... inca nu am incercat-o.

Anonim spunea...

imi amintesc aceasta marca, inghetata in forma de pachet de unt, cu o folie de napolitana pe una din parti.
adevarul ca alaturi de eugenia si pufarin erau produsele cu mare succes in randul nostru, al copiilor. ehh, alte vremuri , alte gusturi..