marți, mai 29, 2007

FOBII: Sunt arahnofob


Sau sunt arahnofob, dar ma tratez. Vorba vine, ca nu ma tratez. Cum introducerea a fost facuta, sa intram in subiect. De ce va este frica? De intuneric, de spatiile inchise, de sange, de ace, de ce?
Mie mi-e frica de tot ce inseamna gandaci, paianjeni, zburatoare, miscatoare, insecte. Da' mi-e frica rau, adica parca paralizez. Oricum nasol. Ultima experienta de acest gen, azi-noapte.
Caldura mare, se stie, asa ca geamul a ramas deschis si peste noapte. Stau la etajul 6 al unui bloc din Tei, Bucuresti. Pana sa ma bag in pat, lumina a fost aprinsa, ceea ce a atras lighioana, goanga. Ok, ma culc si aud zgomote, pocnituri. Imi dau seama ca nu e ceva normal. M-am tot sculat de mai multe ori, am aprins lumina, dar nimic. Pana cand pe la 02:00, ma trezesc iar, aprind lumina si ce sa vezi: deasupara capului, pe bibiloteca sa tara o chestie mare si cu niste antene. Ce sa mai, n-am putut sa fac nimic, eram ud de la transpiratie. Am pierdut pana la urma goanga. Asa ca m-am refugiat cu perna si cearceaf in sufragerie pe canapea. Asadar o noapte alba si pe la 06:30 a mai inceput si o furtuna, asa ca gata cu somnul.
Fiind la serviciu aproape toata ziua, am lasat instuctiuni precise, adica sa se dea cu spray anti-insecte in camera mea. Victorie ! La intoarcerea acasa, mi s-a comunicat ca operatiunea a reusit, gangania fiind gasita pe covor cu picioarele in sus. Nu doresc nimanui, sa treaca prin ce am trecut eu.
Deci tie de ce ti-e frica? Ce te sperie?

2 comentarii:

Anonim spunea...

La fel ca tine. Arahnofob. Ultima data cand mi s-a intamplat ceva? Azi noapte. Pe la ora 1 ma duc sa beau apa din frigider. Cand sa deschid usa la bucatarie, ghici ce vad? Un gandac. Si cum numai la arahnofobi li se intampla sa vada paianjeni/gandaci/etc pana si-n locul cel mai ascuns, deja mai vazusem vreo 2. Aprind toate becurile, in baie 2, in debara unu, in sufragerie 1.
In dormitor (unde dorm eu) nu mai intra nici un gandac. M-am baricadat. Am dat cu spray de tantari (si gandaci) in fata usii. Am facut mai multe linii, sa nu mai treaca nici dracu de terenul minat de acolo. Cand ajunge un gandac in fata usii mele, simte mirosul si pleaca.
E bine, nu? :)

De paianjeni nu mai zic, de astia imi e frica si mai mult :-<

BĂNĂŢEANU spunea...

@darky-pericol, mai ales acum ca e cald afara si ies de prin crapaturi.