miercuri, mai 02, 2007

Lucrurile se precipita

Aveam de gand sa scriu despre altceva. Dar iata, stire socanta. In Italia o adolescenta este ucisa de doua romance. Tanara a murit in urma unei comotii cerebrale dupa ce i-a fost infipta o umbrela in ochi. Este incredibil, mi-a venit sa vars. Ce am simtit? Pai odata, am incercat sa ma pun in situatia nu a familiei pentru ca ar fi fost imposibil, ci in situatia cetatenilor italieni. Si ce am simtit? O ura fata de toti imigrantii care vin in Italia sa fure, sa munceasca la negru, sa omoare. Ura mea a fost indreptata impotriva imigrantilor, ii vroiam pe toti afara din tara.
In al doilea rand, ca roman, am zis, uite cum iar ne fac unii de ras prin strainatate. Am vazut la stiri romani plecati la munca in Italia si care erau speriati de ce reactii vor avea italienii fata de ei de acum inainte.
Si in al treilea rand, este incredibil si absolut ingrozitor cum a murit fata aceea. Cata cruzime! Eu nu mai am cuvinte sa descriu ce simt, ura fata de romancele criminale. Va las pe voi, in cazul in care simtiti nevoia sa comentati in vreun fel acest eveniment tragic.

6 comentarii:

Anonim spunea...

pai la stiri am vazut cum au izbucnit italieni cerand statului sa ne trimita acasa ...pacat ca ei nu stiu ca suntem in europa si pot sta ai nosstrii cat vor acolo ...dar problema nu e asta ci ca astia sunt oamenii care ne fac reclama si dp aia ne mai miram de ce ne considera pe toti la fel ...ideea este ca oamenii buni sunt asa de timizi si de cuminti acolo incat le este rusine sa vb ca sunt romani

Unknown spunea...

Evenimente ca asta au facut ca toate tarile europene sa ne considere niste salbatici, dar partea cea mai proasta nu e asta, nu e perceptia lor comuna pe care o au cu privire la romani; partea cea mai proasta e ca au dreptate!

Eu sincer ma bucur; acum cativa ani ii uram pe francezi ca ne faceau hoti, tigani, necivilizati;
acum putin timp, de cand cu intrarea in UE, am inceput sa nu-i mai suport pe englezi (de la scandalul cu miile de romani imigranti care vor veni dupa aderare in Anglia...).

Acum sunt in sfarsit linistit. Au dreptate! Cel mai mult ma enerveaza acuzatiile nefondate; nu mai e cazul! Asa e, suntem departe......

Cea mai buna idee de promovare a Romaniei in Europa, ar fi sa acceptam adevarul, sa ne impacam cu ideea si sa ne prezentam tara exact asa cum e: un trib!
Strainii nu ar mai face excursii, ci ar face expeditii in Romania, ar veni pregatiti ca atare si ar sti si cum sa se fereasca de imigrantii romani de prin tarile lor.
Cred ca o sa postez ideea pe blog, poate o preia cine trebuie!

adelaida spunea...

Nu sunt de acord cu ceea ce s-a intamplat si nu cred ca daca un roman a facut o crima asta nu inseamna ca toti suntem la fel. Poate si italienii sunt toti mafioti, nu? Poate si nemtii sunt rasisti, nu? Si exemplele pot continua. In cine aruncau cu pietre daca era un incident intre italieni?

Unknown spunea...

Nu e vorba numai de evenimentul asta...
Sunt prea multe astfel de incidente si nici nu par sa se rareasca; nu mai vorbesc de ce se intampla in tara...
Nu avem fata de Europa!!!

Unknown spunea...

Iata ca nu a trecut prea mult si inca un incident imi intareste afirmatia anterioara...
Inca un roman a casapit cu o barda o familie de 2 pensionari italieni, in noaptea de 1 mai, in propria lor casa...
Uite, draga adelaida, de ce imi permit sa generalizez.

O sa ne intoarcem la "cortina de fier", in curand...

BĂNĂŢEANU spunea...

Trist, chiar nu am vazut stirea asta. Pacat de cei doi pensionari italieni.