sâmbătă, iunie 09, 2007

Fara cianura in copacul de hartie

Un fel de post 2 in 1. Am asteptat destul si s-a strans material. A venit timpul sa reactionez si eu.
In primul rand sa va vorbesc de proiectul Copacul de hartie. Am vazut pe blogul lui Gabriel un post despre acest lucru. Am intrat si eu pe site si m-am interesat despre ce este vorba. Niste persoane lupta pentru reciclarea hartiei. Cea mai multa maculatura se face in firme si corporatii, kilograme intregi. Asa ca mai bine o reciclam, de ce sa o aruncam la cos. Convingeti-va angajatii sau angajatorii sa refoloseasca hartia, sa o dea la reciclat. Stim bine cat de greu si in cati ani cresc alti copaci. Deci mai bine avem grija de cei care mai exista, prin refolosirea hartiei.
Al doilea proiect este intitulat Fara cianura si este sustinut de Greenpeace Romania. Despre asta am citit la Morar pe blog. Stim cu totii cate accidente au fost in Romania in ultimii ani, cand rauri si ape au fost poluate. Ca sa nu mai vorbesc de Baia Mare a lui Mihai, cel mai poluat oras din tara. Asadar, dati mai departe si sustineti aceste campanii. Interesant este ca si Greenpeace Romania are o campanie pentru reciclarea hartiei. Spotul tv il vedeti mai jos:


Si o campania de pe afara, tot de reciclat hartia:

Niciun comentariu: