sâmbătă, iunie 30, 2007

sa citim ceva...

Leapsa mi-a venit de la Gabriel. Castigatoare a fost "Codul bunelor maniere"-Aurelia Marinescu. Deschid la pagina 111 si ce gasesc? Gasesc asa, citez:
"PAGERUL:
Cu toate ca acest aparat a fost detronat de telefonul mobil, e bine sa stim cateva lucruri despre el, pentru ca, in anumite situatii, se mai foloseste (pentru personalul medical din spitale, de exemplu; ba chiar, de curand, am auzit de un pager pentru anuntat cutremure!)" am incheiat citatul.
Iata cate lucruri interesante putem afla dintr-o leapsa. Cum o fi pagerul ala care anunta cutremurul? Vreau si eu unul, ca doar e Vrancea langa noi.
Ii provoc pe Igor, de ce ?, Textier, MiCuTZu, Proro, Adela, City Limits, Allen si cei care cititi acest post. Multumesc :)

7 comentarii:

Anonim spunea...

vezi daca nu citesti mai des pe la mine? Am trecut saptamana trecuta "prin" tagul asta :p

http://deceblog.net/2007/06/regele-ghinionului/

PS: e deja prin pagina a 3-a a blogului :)

BĂNĂŢEANU spunea...

Corect, e totusi amuzant ca acum mi-am adus aminte de postul tau, dar nu am fost atent cand l-am citit. Te citesc cu google reader si vad tot ce apare nou. Spor !

EMALMADA spunea...

Hello from Almada - Portugal
Have a nice day

textier spunea...

e o capcana, banatene.
e scrisa dinadins: bunele maniere nu ne permit sa contazicem o doamna, nici chiar atunci cind abereaza...
asa ca: da, desigur, doamna profesoara...

Mihai STOIAN spunea...

Multumesc pentru leapsa.

BĂNĂŢEANU spunea...

@textier-corect
@MiCuTZu-cu placere

Anonim spunea...

raspund la leapsa.
promit.