miercuri, iulie 11, 2007

Nenorocitu

Nu, nu e vorba de acesta. Ce se-ntampla? La final o sa ziceti ca sunt ca pensionarii care nu inteleg generatia noastra. Dar nu e chiar asa. Pai de cateva luni incoace, pe strada mea si-a facut aparitia un nenorocit (poate chiar mai multi) cu motoare (motocicleta, scuter). Si dai la motoare ambalate, tururi printre blocuri, suparati baietii.
Si care-i problema? Pai problema e atunci cand e luni noaptea (24:00 mai exact) si nu poti dormi din cauza caniculei. Ok, dorm cu geamul deschis. Dar tot nu pot dormi. De ce? Pai din cauza nenorocitului, care nu are somn si i-a venit lui sa iasa cu motorul pe strada. Nu ma intelegeti gresit, nu am nimic personal cu el. Dar daca e ora de somn sau liniste cum i-o mai zice, pai asa sa fie. Ca dimineata merg la job si trebuie sa fiu odihnit. Problema se repeta aproape in fiecare zi si noapte. Chiar am sunat la un moment dat la 112 si l-am reclamat. Politia a venit, dar din pacate nenorocitu plecase. A stat echipajul la panda vreo 15 minute si a plecat si el. Asta e, n-am avut noroc. Poate ca vor patrula mai des pe strada mea pana il prinde pe nenororcit.
A transmis un om al muncii.