sâmbătă, iulie 07, 2007

Prostia la putere: Petitii on-line-Salvati Piata Obor si Parcul Bordei

Textier scria aici de Piata Obor. Recunosc, ca nu am mai fost de ani de zile in piata (locuiesc chiar in sectorul 2), merg la supermarketurile din zona. Dar mi-as dori ca atunci cand am chef sa pot merge la piata sa imi iau o rosie sanatoasa de la taranul roman sau niste zmeura si fragi (care nu ai sa vezi never la mall). Sunt pentru un comert curat, civilizat, dar nu mai vreau vreun alt mall sau supermarket. Sunt destule in zona mea. Si oricum nu cred ca am dat de mai mult de 5 ori pe la mall-ul din Vitan in ultimii ani, ca sa nu mai spun niciodata la celelalte malluri. Asa ca semnez petitia online pentru salvarea Pietei Obor. Campania de sustinere are si blog si site.

Si alta petitie acum. Ambele subiecte sunt rezultatul prostiei la putere. In primul prostia premarului pe care l-am votat, Ontanu Neculai, care vrea el sa faca mall in locul pietei. In cazul Parcului Bordei este vorba de prostia premarului general Videanu Adrean, care este. Pai se stie foarte bine ca ne lipsesc spatiile verzi, aerul curat, copacii, zonele de recreere si el ce vrea sa faca, sa il dea nu stiu cui mostenitor care sa tranteasca vreun cartier rezidential. Semnati petitia online !

Niciun comentariu: