duminică, iulie 15, 2007

Safari pentru Windows merge

A fost anuntata cu ceva timp in urma lansarea Safari si pentru Windows. M-am grabit si eu sa il instalez, dar ghinion, dadea multe erori si se bloca, asa ca l-am dezinstalat. Ieri l-am instalat iar si merge, e ok. Nu stiu daca o sa raman la el. Imi place mai mult Firefox din punct de vedere al graficii. Si astept lansarea Firefox 3-Gran Paradiso. Am pus si un vot in coloana din dreapta ca sa aflu ce folositi voi atunci cand navigati pe net.

4 comentarii:

Mihai STOIAN spunea...

Firefox este cel mai tare dar o sa incerc si eu sa vad cum este safari din curiozitate.

BĂNĂŢEANU spunea...

Ce am observat ca totusi nu merge e scrollul de la mouse, adica merge daca il misti in sus si in jos, dar nu merge daca il apesi ca sa te misti doar cu mouseul in jos sau in sus. Mai are niste chesti pe la playerele gen youube, cand vrei sa modifici sonorul. Deocamdata mai il folosesc, dar nu stiu pentru cat timp. Si mai e ciudat pe la taburi si ferestre, cum se deschis, mai il descopar inca.

Anonim spunea...

am avut firefox si am instalat safari...l am setat ca sa se deskida tot cu el..se bloca in draci ...l am dezinstalat si am instalat firefox din nou...nu m a mai intrebat daca l vreau ca principal browser si nici nu am gasit de unde sa l pun...si acum daca dau click pe un link nu face nimic!!!! daca stiti ceva pls help

BĂNĂŢEANU spunea...

IE iti merge?