vineri, august 17, 2007

Plec iar la munte

Tot pe Valea Prahovei, la Sinaia si sper ca tot pentru o zi. Sa am vreme frumoasa si sa ne vedem cu bine !
ACTUALIZARE: Ma intorsei. A fost frumos si plin de peripetii. Am ajuns ieri seara. Am febra musculara la picioare, dar ma refac. De maine o iau din nou cu jobul. Week-end placut, cat a mai ramas din el !
ACTUALIZARE II: La cererea cititorului, aveti aici pozele de acum doua sau trei saptamani din Busteni. Pe cele de la Sinaia inca nu am facut rost. Am scos pozele in care apareau si prietenii cu care am fost, pentru a le proteja dreptul la intimitate.

2 comentarii:

Florin But spunea...

Distractie placuta, batrane!

Mihai STOIAN spunea...

Foarte frumos ! Dar vreau pozeeeeeee sa vedem si noi ... de ce esti rau si nu ne arati si noua? Singur sau cu prietenii ?