luni, octombrie 01, 2007

Maşini: Bravo Fiat !

Ce sa mai zic? Mai e nevoie de vreun comentariu? Nu ma pricep la masini, dar reclama asta mi-a placut foarte mult: de la melodie pana la imagini, se imbina perfect. Am observat de la o vreme stilul aparte al Fiat de a-si promova masinile. Si mi-a mai placut la sfarsit, sloganul "Made in Fiat". Va mai aduceti aminte de asta? Ca tot am vorbit de masini, ne vedem la SIAB! Si are cineva idee cum se numeste melodia din reclama Fiat Bravo?



ACTUALIZARE: Eu intreb, eu raspund. De fapt Ana mi-a raspuns involuntar. Melodia se intituleaza "Meravigliosa creatura" si este interpretata de Gianna Nannini. Enjoy !


5 comentarii:

Anonim spunea...

Prima oara cand am vazut reclama n-am constientizat melodia...pana saptamana trecuta cand am auzit-o la radio, din pacate era tot reclama...dar am cautat si am gasit si melodia intreaga.

Mihai STOIAN spunea...

Mie Fiatul nu imi place dar reclama este buna. Recomand Alfa romeo 149

Mihai STOIAN spunea...

Sau 159

Mihai STOIAN spunea...

http://www.fiatbravo.ro/

IgorCreation spunea...

sau Maseratti Quatroporte GTS