sâmbătă, noiembrie 03, 2007

Leapsa: 7 afara din tara

Mi-a venit de aici. Ce se-ntampla? Trebuie sa scriu 7 lucruri care nu imi plac aici in tara mea. Sa vedem la ce concluzie ajung.
Ar fi asa:
  1. Nu imi plac flegmele de pe trotuar
  2. Nu suport rahatul de caine si urina lor pe aceleasi trotuare
  3. Manelistii din transportul in comun care asculta la telefon scursurile de interpreti
  4. Ma dezgusta prostia la romani, vezi asta si alta aici
  5. Urasc prostia la putere
  6. Nu imi place ca iarna nu mai e ce a fost in copilarie, adica cum sa fie decembrie fara zapada? Nu e normal
  7. Si ultimul de pe lista, nu mai vreau sa vad emisiuni tampite la televizor, umor prost, stiri si reportaje ample despre stiri neimportante care ar putea fi prezentate inntr-un minut maxim.
Ultimul punct il voi detalia. Nu este suficient ca sunt difuzate stiri total neinteresante si neimportante, gen doamna X a fost zgariata de pisica si cum speriata s-a urcat in copac, de unde cu greu au dat-o jos pompierii. In plus insa, acestor stiri li se asociaza si transmisii in direct. Concret: a ars un depozit de materiale, prezentatorul spune stirea, urmeaza ca reporterul intrebat daca are amanunte in plus, sa repete stirea dupa care urmeaza un reportaj cu imagini, iar comentariul repeta stirea. Deci am pierdut 5 minute ca sa auzim de trei ori o stire.
Contra exemplu: are TV5-un un jurnal foarte tare: in 30 de minute iti prezinta ce s-a intamplat cel mai important in Franta si restul lumii, fara transmisii in direct decat daca a avut loc vreun atentat cu bomba, greva, ceva foarte important. Stirile curg lin si in 30 de minute ai aflat tot ce te intereseaza.

Ca o concluzie, fie painea cat de rea, tot mai bine e in tara ta, sau tot ti-o fura cineva.

Niciun comentariu: