marți, decembrie 18, 2007

Time management: Vanzatorul de timp

Toate s-au adunat si au culminat cu o leapsa. Vroiam de ceva vreme sa scriu postul asta. Cica ce mi-as dori eu cel mai mult sau ce cadou imi doresc. Pai ce vreau eu cel mai mult si mai mult sa imi aduca Mosul, este timp. Timp liber, timp sa fac ce vreau. De fapt mi-as dori sa pot vinde timp. Sa vina toata lumea la mine si eu sa intreb "cat timp vrei?", ia de aici. Nu ar fi super sa poti vinde timp? Ar deveni un bun, o marfa, poate ar aparea si contrabanda cu timp. Bogatia omului nu s-ar mai masura in bani sau in aur, ci in timp.
O afirmatie de genul "cat timp are" ar insemna ca persoana in cauza ar fi cea mai tare din parcare, cineva norocos, fericit. Au mai meditat pe aceasta tema, pe lipsa timpului mai exact, Gabriel Ungureanu, de ce?, Andrei Rosca si Proro.
Deci da, asta e cadoul pe care mi-l doresc, puterea suprema si absoluta, vreau sa fiu vanzatorul de timp.

3 comentarii:

Carina spunea...

Ar fi coada la tine daca ai avea timp de vanzare... Dar tot in bani s-ar masura bogatia... ar putea sa cumpere timp doar cei cu multi bani... ;)
Daca rezolvi cumva problema asta, sa ma anunti si pe mine... Vreau si eu. Se plateste si cu cardul? ;))

BĂNĂŢEANU spunea...

Aici ai dreptate cu banii contra timp, pana la urma tot la bani se ajunge. Dar eu as da pe sume modice, nu as fi exagerat. In final e o utopie, dar eu asta mi-as dori. Si se accepta si plata cu cardul, doar am atins, zic eu, un anumit grad de civilizatie.

adelaida spunea...

Fara sa realizam atunci cand am inventat dimensionarea timpului am creat si nevoie de mai mult timp. Cine te opreste sa ai mai mult timp liber? Oare chiar ceea ce ne lipseste este timpul? Oare nu cumva folosim timpul ca pe o scuza? Am timp sa aleg dupa bani, am timp sa muncesc unde nu-mi place, am timp sa...(aici completeaza tu). NU am timp pentru a face ceea ce-mi doresc, NU am timp liber.
Fiecare dintre noi avem aceasta putere doar ca nu stim sa o folosim. Ne uitam la ceas si ne gandim la cate lucruri mai avem de facut si cate lucruri le vom amana din lipsa de timp. Avem puterea de a fi proprii nostri vanzatori de timp.