sâmbătă, martie 22, 2008

RDS: sunt rau platnic


Am citit aici ca as putea sa imi consult factura RDS online. Zis si facut si uimire, stupoare. Daca va vine sa credeti am o factura neachitata de 0 lei. Da, ati citit bine, puteti vedea si din copia de ecran. Exista o factura de 0 lei neachitata. Drept urmare voi alerga intr-un suflet la casierie si ma voi prezenta la ghiseu ca sa platesc aceasta factura de zero lei, nu de alta, dar nu vreau sa raman fara serviciile prestate de RDS, doar pentru ca nu am platat zero lei. Fiti vigilenti, verificati si voi, cine stie, poate aveti nu una, ci chiar mai multe facturi de zero lei neachitate si atunci lucruri ciudate se pot intampla.


2 comentarii:

Anonim spunea...

pai ar trebui sa te duci, sa intinzi casierei mana goala, sa zici c-ai platit shi sa ceri chitantza :)

BĂNĂŢEANU spunea...

da, ar fi amuzant sa merg si sa zic-am venit sa platesc zero lei :)