luni, aprilie 07, 2008

Radio: Vibratii

The king is dead, long live the king. De astazi Deea nu mai exista? De ce am pus semnul intrebarii? Pai pentru ca normal nu ar mai fi trebuit sa existe. Lagardere, cel care detine Radio 21 si Europa FM in Romania a cumparat si Deea, noul post de radio numindu-se Vibe FM. Cu toatea astea in playlist-ul salvat de mine regasesc in coninuare Radio Deea cu emisiuni, cu tot. Inca nu mi-e foarte clar. Totusi sunt foarte multumit. Raman in continuare cu Profm Dance si Vibe FM, si poate Deea (cine stie pentru cat timp). Tot astazi am mai aflat de One FM, foarte tare la capitolul muzica electronica, l-am ascultat cateva minute si era un set nebun.
In acest moment mi-e foarte greu sa ma decid ce post voi asculta, cred ca voi zapa intre ele. E bine ca avem de unde alege. Era sa uit, ar mai fi si Radio Best.
Vibe e ok si el, si promite lucruri foarte frumoase. Enjoy !

Niciun comentariu: