joi, ianuarie 01, 2009

2009: Sa inceapa distractia

Sau mai bine zis circul. Se pare ca serialul "Prostia la romani" va continua si in 2009. Anul a inceput in forta cu petrecerea de revelion unde trei persoane si-au luat-o de la altii. Ametiti de alcool nu a mai contat nimic si dai si lupta, restul se stie, salvare, politie. Asta nu e tot, fiind un hotel (cel mai mare din SE Europei) ma asteptam la lume mai civilizata. Dar de unde, cocalari si pitipoance la greu. Plus, care e faza cu spartul paharelor? Sa se sparga ghinionul cica. Mai degraba sa imi tai eu talpa la pantofi. Prin urmare iesim afara sa vedem focul de artificii si incep taranii sa arunce cu pahare de vin spumant. Halal. A mai fost si faza cu betivul satului scos pe umeri de agentii de paza.

Iar pe drumul spre casa a trebuit sa fac slalom pe trotuar printre cioburi. Supriza a fost cand am ajuns acasa, dau sa cobor din lift si pac, crac, calc pe un covor de cioburi. Cu siguranta de la jigodiile de vecini care ca niste putori s-au gandit sa sparga ghinionul pe palierul etajului.

Lasand toate astea la o parte, dupa o noapte furtunoasa, m-am dres si m-am delectat urmarind in direct concertul extraordinar de Anul Nou de la Viana. Acordurile orchestrei vieneze pe muzica domnilor Strauss tatal si fiul, m-au uns pe suflet. Asta si mai tarziu un Heineken draught keg. La multi ani 2009 !

2 comentarii:

str53 spunea...

la mulţi ani, Gabi! numai bine anul ăsta!

BĂNĂŢEANU spunea...

mersi Marius, si tie tot ce iti doresti in noul an !