sâmbătă, februarie 07, 2009

Kaufland s-a stricat

Ce nu imi place? In primul rand nu mai sunt carucioare. S-au furat aproape toate. Oborul e plin de carucioare Kaufland. E chiar asa de greu sa pazeasca la iesirea din magazin carucioarele alea? Adica bun, te duci la masina cu el, dar daca vrei sa iesi cu el, stop.

Sau o razie prin piata sa ii intrebe pe cetateni de unde au carucioarele, e simplu, astea se aduc din import, nu se fabrica la noi si doar supermarketurile au asa ceva. E imposibil ca tu persoana fizica sa ai asa ceva, doar daca l-ai furat. E greu? Nu, dar e lene mare, mai bine stau cinci minute la intrarea in Kaufland, imi fac nervi si ma rog de cei care ies sa imi dea mie caruciorul.

In al doilea rand, am cumparat stricat niste jambon. Mi se pare o mare nesimtire, pentru nu cred ca vanzatoarele nu stiau ca au produse infecte la vanzare. Dar ei spera ca poate renuntam si ramanem si cu banii luati. Dar nu, m-am intors frumos de acasa si le-am pus punga infecta in fata. Nici nu au comentat si am primit banii inapoi. Rusine ! Din pacate locatia aproape de casa, il face mai atractiv decat alte hypermarketuri.

Niciun comentariu: