joi, februarie 12, 2009

BRD si sistemul

Marti mi-a venit cardul, adica intr-o saptamana. Dar a fost un pic mai complicat decat ma asteptam. Am facut cererea de emitere card prin telefon sambata la relatii clienti, totul bun si frumos. Luni ma suna o angajata sa imi explice. Eu am mai avut card la BRD inainte de ING. Si cand mi-am facut prima data card la BRD acum destui ani, eram si eu holtei si aveam BI. Intre timp am trecut la CI. Cand am facut cererea acum am comunicat datele de pe CI. Dar stai sa vezi ca sistemul m-a recunoscut si a scris peste, furnizand vechile date. Asa ca inainte de a cere un nou card trebuia sa ma prezint la banca emitenta, prin Dorobanti si sa modific datele personale. As fi ajuns eu la banca la pastele cailor, cu programul lor de lucru pana la 17:00.

Solutia salvatoare a venit din partea angajatorului care a trimis cererea si nu a mai fost nevoie sa merg nicaieri si am primit si cardul prin curier. Inca ma mai gandesc daca sa renunt la ING. Am vazut la Cinema Pro ca au introdus un gadget prin care poti plati prin telefonul mobil. M-am gandit ca e ca la asiatici care platesc deja o serie de servicii in felul asta, cum ar fi accesul la metrou. Din pacate serviciul clienti ING habar nu avea de treaba asta, desi pe dispozitiv scria clar ca serviciu este oferit de ING. Deci nici unii nu sunt mai breji, doar ca BRD are la sedii gârla.

Niciun comentariu: