duminică, martie 08, 2009

Mobile flash: Skyfire

Problema la majoritatea telefoanelor (inclusiv cele touch) este ca nu incarca flash, adica nu poti vedea un video sau asculta o melodie pe net. De asemenea nu se incarca diferite site-uri, reclame in flash si din cauza asta, navigarea lasa de dorit. S-au incercat mai multe solutii, cu versiuni de Opera mobile, update de rom si in unele cazuri merge.

Dar nu ma pricep si nu am chef sa stric ceva la telefon, facand tot felul de modificari. Si tot cautand o solutie simpla, am dat peste un nou browser mobil, Skyfire. Desi nu e prea user friendly si lipsesc unele butoane de baza, gen refresh, stop (ele sunt, dar nu ca butoane ci prin meniuri), deci lasand toate astea la o parte, Skyfire bate orice browser existent. Paginile se incarca complet, indiferent de script si aplicatii. Chiar am reusit sa va filmuletul din postul anterior, niste fisiere audio pe trilulilu, video pe youtube. Are un singur bug din ce am observat eu pana acum: desi filmul sau fisierul audio se incarca, cateodata nu merge sunetul, pur si simplu nu se aude. Dar la o deschidere ulterioara a browserului merge. Adica o data da, o data nu. Important sa verificati, sa nu aveti bifata optiunea 'Mute audio".

Dar mai bine va las pe voi sa descoperiti acest browser mobil minune. Nu il folosesc ca browser implicit, pentru asta am opera mini si din cand in cand opera mobile, insa Skyfire este de abia beta, inca la inceput, deci este loc de imbunatatiri. Si mai asteptam si fennec de la Firefox.


Niciun comentariu: