luni, august 17, 2009

Romania: minus 50

Adica de ce suntem in urma asa de mult fata de alte tari. Pai datorita mentalitatii si comportamentului unei bune parti a populatiei care nu se spala si pute, care se baga in fata, fura, habar nu are sa se comporte. Un exemplu edificator: eu asteptam sa imi vina randul la singura casa deschisa intr-un supermarket de cartier. La un moment dat se deschide si cealalata casa si cum persoana din fata era deja la casa si platea, ma indrept spre cea nou deschisa. Dar ce sa vezi ,sunt fentant de un pensionar care vine din spate si se baga el in fata. Adica lasa prostii sa astepte, eu ma bag in fata. I-am zis ca e nesimtit si am asteptat sa imi vina randul la casa unde asteptam deja. Si ne mai miram ca suntem tratati ca ultimii oameni de catre tarile civilizate ale vestului.

4 comentarii:

karadeniz spunea...

Corect. Eu era sa o patesc la Romtelecom, plateam factura, si una a vrut sa se bage in fata mea numai cai-am barat drumul punand mana pe ghiseu.

BĂNĂŢEANU spunea...

adica ce faci frate, te-mpingi? pai stai frumos la coada. Sau mergi frumos acasa si baga un internet banking, daca nu ai rabdare sa astei. Simplu

Anonim spunea...

Eu sunt de parere ca suntem cu 100 de ani in urma. Nu ma mai mira nimic.

BĂNĂŢEANU spunea...

@Raluca-exact, un secol