luni, decembrie 28, 2009

Suplimente

Fiindca am fost plecat din tara la inceputul lunii, am pierdut suplimentele Capital: Lumea in 2010 si Top 100 cele mai bune companii pentru care sa lucrezi. Le are cineva si ar putea sa mi le imprumute sa le citesc si eu? Multumesc

ACTUALIZARE: Am gasit la un chiosc Lumea in 2010. Mai ramane sa fac rost de Top 100 cele mai bune companii pentru care sa lucrez. Ce am aflat la prima vedere rasfoind suplimentul, ca in 2010 vor creste salariile cu 6% si ca Istanbul va fi capitala culturala europeana alaturi de alte doua orase. Deci stiu unde o sa imi fac concediul, Hagi, Hagi, make a wish (poanta de la Paris din septembrie). Si cum numai maine nu-i poimaine, ne auzim la anul ! Maine cate ceva despre adrenalina si unde o gasim acum de sarbatori in centrul Bucurestiului.

Niciun comentariu: