vineri, ianuarie 07, 2011

Anima facts

In primul rand ca nu se respecta programarile. Eu nu inteleg ce rost mai are atunci sa te programezi.

In al doilea rand impresia lasata este ca doctorii sunt superficiali.
Cazul meu: fac o programare la oftalmologie pentru consultatie si prescriptie ochelari. Rezultatul: o mizerie de reteta din care nu se intelege nimic. Urmeaza a doua consultatie la alt doctor. De data asta toate bune si frumoase, mi se prescrie o lentila de contact. Ajung acasa si mai ma documentez si eu pe net, mai ales ca nu am mai purtat pana acum lentile de contact si aflu ca se face un test schirmer pentru persoanele care vor sa poarte lentile contact.
Mi s-a facut acest test care dureaza doar 3 minute? NU, asa ca luni ma duc iar la consult.

Concluzia: trei consultatii pentru ceva ce se putea rezolva o singura data, in conditiile in care angajatorul plateste un abonament lunar la Anima. Ma asteptam la niste servicii de calitate de la o clinica privata, dar n-ai sa vezi c-asa-i in tenis.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Niciun comentariu: