marți, aprilie 17, 2007

Leapsa: Cititorul meu

Intrind pe BrandMaker, am luat leapsa despre cititorul meu. Asemenea, si eu ma intreb cine sunteti? Cine se ascunde in spatele numarului de vizitatori de pe trafic. ro, sau Google Analytics. Vad vizite si de pe alte continente si din tari straine. Cati dinte voi ma cititi din curiozitate, sau fiindca va intereseaza ce scriu? Sau poate ca ati ajuns aici dupa un search pe net. Dau si eu mai departe: Igor, Hera, NewMarketer, Brand Identity, Green Revolution, NEVE si celor care mai intra pe blogul meu din cand in cand.

Un comentariu:

Anonim spunea...

cum ziceai si tu la mine ... este istorie !
ce tin minte este : ca esti primul om din blogrol-ul meu de pe platforma cealalta ... si m-am bucurat ca cineva la inceputurile mele in blogging avea rabdarea sa citeasca randurile mele.
voie buna