marți, aprilie 17, 2007

Leapsa: Pestisorul de aur

Ramasesem dator cu niste leapsa, dar nu pe porunci. BrandMaker ne intreba aici, care ar fi trei dorinte pe care i le-am pune pestisorului de aur. Iata ce l-as ruga eu. I-as cere sa ma plimb cu balonul cu aer cald deasupra Bucurestiului. A doua dorinta ar fi sa vad pamantul din spatiu, asa cum il vad astronautii din navele spatiale. Mai am o dorinta, nu? Eu stiu, ce sa ii mai cer? Daca as vrea pacea mondiala sau sa nu mai existe saracie, cred ca mi-ati zice sa ma duc la vreun concurs de frumusete, ca numai pe acolo auzi asa ceva. Am gasit! I-as cere sa nu mai fie asa de cald vara in Bucuresti.
Astea fusera doleantele mele in fata prea puternicului si indeplinatorului de dorinte, pestisorul de aur. Si voi puteti sa ii transmiteti dorintele voastre. Care sunt acestea?

Niciun comentariu: