luni, iunie 04, 2007

EU SI CU MINE: M-a durut capul azi


Fiindca este un blog personal ( nu este unul tematic ) mai scriu si ce mi se mai intampla. Saptamana trecuta ati aflat ca sunt arahnofob. Ce s-a mai intamplat intre timp ? Ieri am fost invitat la Casa Alba. Azi pana la pranz m-a durut capul, am luat o pastila si pa durere sau o durere de cap mai putin. Era o melodie care zicea: poate o fi tutunul de rad ca nebunul. In cazul meu versul ar fi de genul: poate or fi tutunul si alcoolul de ma doare capul. Desi beaul alcool destul de rar, cand beau nu e nevoie de foarte mult ca sa mi se faca rau ( de aia beau rar) si poate si cu fumul de tigara pe care l-am inhalat si gata durerea de cap. Dar gata, nu mai beau sau nu. De cate ori nu ati zis la fel, dupa o noapte alba, cand dimineata va tineati cu mainile de cap, de durere ? Si apoi cu prima ocazie, iarasi beati? Eu promit sa nu mai beau, pana data viitoare.

Niciun comentariu: