marți, iunie 05, 2007

Sfertul academic: A fi sau nu punctual



Aceasta e intrebarea. Adica nu voi vorbi despre salvarea planetei, sau faptul ca azi a fost nu stiu ce zi de lupta pentru protectia mediului. Chiar ma intereseaza si de aceea si sustin anumite proiecte si campanii. Dar probabil ca ati citit suficient in presa sau ati vazut la tv (voi reveni cu un post special despre campania copacul de hartie).
Asa ca voi scrie despre punctualitate. Cica uneori e bine sa intarzii ( la o intalnire de afaceri nu prea cred). Sau exista tot felul de praguri ale intarzierii, de la 15 minute la o ora. Ce vreau eu, este sa imi dati exemple din experienta voastra. Ati intarziat, unde, a fost bine, sau ati avut de pierdut? Sau voi ati fost in postura sa asteptati pe vreun sau vreo intarziata? Va place sa fiti punctuali, sau orice ati face nu reusiti sa ajungeti la timp? Credeti in sintagma "time is money" si va ghidati dupa ea? Gata, ca am scris prea multe intrebari, va las pe voi sa raspundeti.

2 comentarii:

IgorCreation spunea...

Niciodata nu e bine sa intarzii. Eu nu suport sa astept

BĂNĂŢEANU spunea...

Din pacate, mie mi s-a intamplat sa astept destul de mult anumite persoane si chiar si eu am mai intarziat.