marți, iunie 23, 2009

Personal: mesaje de la necunoscuti


De ceva timp ma streseaza un cetatean (aici se intelege un el sau o ea) cu mesaje amuzante sau nu, amenintari. Nu stiu care e faza, dar iata numarul (bine ca nu se mai pot da mesaje cu numar ascuns) 0752631473. Acum decideti voi ce pedeapsa merita sau chiar imi dati o mana de ajutor, sfaturi cum sa scap de aceasta pacoste. Aici stiu ca DeMaio e patit la greu cu telefoane and stuff (ai scapat de telefoanele din miezul noptii?). Pana acum arma mea de aparare impotriva cetateanului a fost indiferenta, adica l-am ignorat. Mai revine din cand in cand, dar nu are rost sa ma stresez doar pentru asa ceva. Sa fiti protejati de cetateni cu telefon mobil si minute moca, pentru ca in lipsa altei ocupatii, iata ce se intampla. Sper ca sunteti convinsi de buna mea credinta, aceasta nefiind vreun mijloc de a face public numarul cuiva pentru vreo razbunare. Pur si simplu asta e situatia, primesc aceste mesaje de la un necunoscut pus pe glume sau care se plictiseste.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Acum am văzut materialul tău. Nu. Nu am scăpat. Acum, pe lângă două numere Cosmote, individul are şi un Zapp (mă rog, au devenit şi ei Cosmote), cel mai probabil unul din pachetele cu telefon pe care le-a pus Zapp-ul în vânzare. Din când în când mai sună, din când în când mai scrie pe email, unde-mi trimite link-uri care laudă Cosmote, care mi-arată ce bună şi dezvoltată este compania, uneori mai scrie pe blog, dar aici reuşesc de regulă să-l blochez, poate pentru că nu schimbă numele şi emailul cu care postează şi astea sunt deja marcate.
Ce să faci, boală grea!
Momentan m-am mai căptuşit cu una care de câteva zile mă înjură datorită părerii mele despre Dudu Steel. Măcar asta nu-mi ştie mobilul :)
Baftă maximă să ai! :)

BĂNĂŢEANU spunea...

@DeMaio-mersi pentru incurajare. Se pare ca in ultimele saptamani nu am mai primit nici un SMS, poate s-a potolit

Anonim spunea...

Nu ai pentru ce :) Cumva, mă gândesc la faptul că trebuie să se plictisească şi ei...

BĂNĂŢEANU spunea...

@DeMaio- asa sa fie :)