marți, iulie 14, 2009

Campanie: Apa si sapun

Hazmedia e in concediu, iar eu nu am altceva de facut decat haz de necaz. Era la un moment un program in scoli, cornul si laptele. In aceeasi idee propun ca la intrarea in metrou sa se distribuie gratuit un sapun (apa presupun ca avem toti acces la ea). In felul acesta poate mai reusim sa evitam momente neplacute, in care iti pica nasul, ti se intoarce stomacul pe dos, te ustura ochii de la nespalati si jegosi. Fara a lua in calcul vagabonzii care au o scuza si sunt de inteles, exista oameniiin toata firea, doamne care put. Astazi ghinionul a fost ca era aglomerat, altfel eram in celalalt capat al metroului. Si pret de doua statii am plans in mine, am urlat si m-am vaitat.

Asadar poate vreo firma producatoare de sapun se gandeste la o campanie de imagine si ne face un bine.

2 comentarii:

Micutza.... spunea...

Pai de ce cetateanule un sapun? Ce crezi ca o sa faca oamenii, or sa se dezbrace la metrou si dai cu spalatul ? Eu cred ca mai bn un deodorant ;) ....In plus nu toata lumea e frezata si aranjata ca tine asa .... stiu ca tu esti mai rau ca o mireasa...Am si eu o intrebare: de ce nu promovezi si colegii tai de munca, nu ai cu ce te lauda ????!! :P hai, spor la munca, nu mai sta si visa la iubiri neimplinite. :)

BĂNĂŢEANU spunea...

@Micutza- nu e combinatie cu deodorantul peste transpiratie si jeg, se face mai rau :(