vineri, decembrie 24, 2010

Am revenit

Mi-am instalat pe android o aplicatie de scris pe blog, asa ca acest post este de test sa vad daca merge. In ultimul an nu am mai scris si de vreo luna am descoperit twitter. Am instalat si tweetdeck prin care am la un loc si facebook si twitter. Stau mai mult pe mobil decat pe laptop, asa ca imi este mai la indemana twitter decat blogger. Probabil ca voi da share pe blog la ce scriu pe twitter. UPDATE: se pare ca nu este prea functionala partea cu share-ul de pe twitter sau facebook pe blogger. Apar ciudat textul, linkurile. Si nu e tocmai util din punct de vedere time consumming sa postez separat pe blog, in timp ce pe twitter si facebook postez dintr-un foc de pe tweetdeck. In concluzie, m-am entuziasmat prea repede. Blogger droid este o aplicatie foarte utila pentru cei care scriu des. Pe mine insa nu mai ma multumeste bloggingul, comunicarea nu este la fel de rapida.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Niciun comentariu: