luni, ianuarie 03, 2011

My 2011 wish list and objects of desire

Sa o luam pe rand, ce imi doresc eu de la noul an:
  • un telefon nou, poate un Nexus S, sau un LG Optimus 2X sau un Galaxy S, neaparat cu android
  • o tableta
  • un Xbox cu kinect
  • un televizor nou, LED
  • o perna dormeo (e deja comandata, trebuie sa vina)
  • o umbrela cu deschidere/inchidere automata Gianfranco Ferre
  • un ipod nano touch
  • un sistem home cinema si bineinteles dvd player
  • sa invat sa fac nod la cravata
  • sa termin puzzle-urile pe care le mai am si sa le inramez
  • un poster/tablou cu Bucurestiul vechi
  • sa castig mai multi bani
  • sa ajung la Viena la concertul de anul nou pe 1 ianuarie 2012
  • sa merg in vacanta la Viena in perioada Summer Night Concert Schönbrunn
  • sa vizitez Cracovia
  • sa merg la Sensation White in Hasselt si sa fac un tur al oraselor Leuven, Anvers, Liege, Maastricht
  • sa ma casatoresc si sa fac si un copil :) asa cica zice la horoscop
  • sa iau examenul de RCV
  • sa imi comand o pereche noua de ochelari
  • sa activez Mobilis
  • sa asigur casa impotriva tuturor pericolelor si calamitatilor
  • sa pun alarma la casa de la BGS (yes I know, paranoia e mare, dar paza buna trece primejdia rea, sau ceva in genul)
Eu zic pentru moment ca e suficient, daca am uitat ceva, pun upate. Pe masura ce dorintele mele se vor indeplini le voi taia cu o linie in post.
UPDATE1:-vreau sa vad egoistul si dineu cu prosti @tnb-vreau o camera video si un card foto mai mare de 2gb
Published with Blogger-droid v1.6.5
UPDATE2:- vreau un ceas nou anul asta, poate un Longines :)

UPDATE3:-as mai vrea un touch mouse sau arc touch mouse ambele de la Microsoft

UPDATE4:- taiem doua lucruri de pe lista de dorinte pentru ca am invatat sa fac nod la cravata (thanks Cata)-full windsor si mi-a sosit perna Dormeo :)
UPDATE5:-am renuntat sa mai activez mobilisul de la BRD pentru ca mi-am dat seama ca nu o sa-l folosesc cine stie ce, e un cost in plus si oricum am brd net. ce atata mobilitate si conectivitate, mai usor cu on line-ul asta.
UPDATE 27.01.2011- mai taiem de pe lista examenul de RCV si ochelarii
UPDATE 10.04.2011-casti care anuleaza zgomotul, foarte bune la birou, le vreau

3 comentarii:

Alina spunea...

Nici nu vrei multe... :))

BĂNĂŢEANU spunea...

stiu :), sunt constient ca unele nu o sa le fac anul asta, dar e un inceput, ce ramane continuam la anul. Tu ce ti-ai propus?

trabzonspor sampyion spunea...

mai bine sa-t propui mai multe si sa poti realiza ceva, decat sa iti propui putin si sa nu realizezi ceva.