luni, ianuarie 17, 2011

Nefumatorii si centrul istoric

Citind recent asta si asta si fiindca m-am lovit personal de fenomen, m-am hotarat sa scriu si eu despre mine, adica despre nefumatori si centrul istoric/vechi al Bucurestiului. Iarna pentru nefumatori in centul vechi este jale, moartea. Pur si simplu nu ai unde sa mergi sa bei un suc sau sa mananci ceva. Asa ca va lansez ingrebarea urmatoarea: in afara de City Grill si Caru' cu bere unde mai poate merge un nefumator in centrul istoric? Nu am nimic cu cele doua locatii amintite mai sus, din contra sunt foarte ok, dar se mai si satura omul, vrea o schimbare.
Am facut un mic experiment vineri seara si am zis ca nu se poate, gasesc eu ceva. Asa ca am luat la rand Smardan, Selari, strada Franceza, nu am intrat chiar peste tot, pentru ca unele locatii sunt foarte mici si era clar ca nu au spatii de nefumatori. Raspunsurile primite au fost de genul nu, nu avem nefumatori, nu avem spatii pentru nefumatori dar avem o ventilatie foarte buna. Nu mai intereseaza, asa ca din Franceza am dat in Calea Victoriei si am ajuns tot la City Grill. Ce za mai zic, abia astept terasele. 
Este pacat si trist ca nu se interzice si la noi fumatul ca in alte state membre UE. Patronilor le este frica fiindca isi pierd clientii. E adevarat unii nu mai vin daca nu pot fuma, dar majoritatea se vor invata si vor iesi afara sa fumeze. Apropo de asta, cat eram la City Grill au venit doi fumatori, le-a zis fata de la intrare ca nu mai au, doar la nefumatori daca vor si nu au vrut si au plecat. Revenge is sweet, singura diferenta e ca aia au de unde alege.
La final, ia uitati ce se intampla in Bhutan, hell yeah, ca altfel nu se mai poate. Pe curand !

Niciun comentariu: