luni, ianuarie 10, 2011

Anima epilog

Dupa patru consultatii am in sfarsit si eu o reteta si am putut comanda noii ochelari, pret final rame, montaj si lentile plastic subtiate cu tratament complet (duritate, antistatic, hidrofob, oleofob, antireflex si fotocromatic) aproape 1500 lei. Nu imi pare rau, pentru ca nu ii schimb in fiecare an. Cel mai mult ma bucur pentru tratamentul fotocromatic, pentru ca ma dobora soarele. Mai ar fi si faptul ca nu se mai aburesc asa usor la diferentele de temperatura. Sa ii port sanatos, ca sa zic asa. O sa fie gata peste vreo doua saptamani.

Despre Anima ce sa mai zic? Azi aveam programare la zece dimineata, dar nu s-a sinchisit nimeni sa apara, asa ca am fost reprogramat la 12. Am pierdut vremea pe la Unirii pana la 12 si am ramas uimit la preturi, cica sunt reduceri. In mod normal asta de acum ar trebui sa fie pretul la orice, ca e pantof, camasa, cravata, butoni, vesta etc si la reduceri sa fie si mai mici preturile. Nu am vrut sa dau nici un leu, asa ca m-am carat la consultatie.

Concluzie: nu recomand nimanui Anima, sunt neseriosi doctorii (te trateaza/consulta asa in sictir). Poate ca or fi si oameni capabili acolo, dar acum sunt sub influenta experientei recente si neplacute de la oftalmologie. Din pacate o sa mai am de a face cu ei, pentru am abonament de la firma la ei si nu imi convine sa merg in alta parte sa dau alti bani cand deja angajatorul plateste un abonament.

Niciun comentariu: